RE/MAX Drive


Nadšení pro maximální uspokojení potřeb zákazníků je hlavním důvodem, proč síť RE/MAX roste nepřetržitě již více než třicet pět let. Strategie společnosti už uspěla ve více než 80 zemích světa - zemích s odlišnými ekonomickými, kulturními i obchodními podmínkami.

Na realitních trzích v USA a Kanadě, které patří k nejvíce konkurenčním na světě, je RE/MAX jednoznačnou jedničkou. Také v Evropě, kam RE/MAX vstoupil v roce 1995, se stal brzy největší a nejúspěšnější realitní sítí, která jako jediná působí v celé Evropě.

V roce 2005 RE/MAX také zahájil svojí činnost na trhu České republiky, aby zde zopakoval svůj celosvětový úspěch. V České republice má RE/MAX dle nezávislé tržní studie nejznámější značku a největší tržní podíl s největším počtem spokojených zákazníků.

Silné povědomí značky RE/MAX u zákazníků, obrovská sdílená nabídka a poptávka nemovitostí, unikátní systém vzdělávání a vedoucí postavení společnosti na trhu lákají do sítě RE/MAX nejproduktivnější a nejzkušenější makléře. Makléři RE/MAX celosvětově dosahují nejvyšší průměrnou produkci na trhu - díky strategii RE/MAX jsou totiž schopni uspokojovat potřeby svých zákazníků lépe než jiní.

RE/MAX uplatňuje princip franšizingu, který je založen na zásadě „ With RE/MAX Everybody Wins – Se značkou RE/MAX každý vítězí“.

Connect

Social Network